måndag?

hejsan,
kom nyss hem har varit på några affärer med mamma och handlat några julklappar :) och nu håller mamma på att slå in dom.=D
när vi var på strömpilen så satt en STOR jultomte där som jag trodde var oäkta och då gick jag närmare för att se om han skulle börja spela för det finns vissa tomtar som gör de och då blinkar han hela tiden och sen vinkar han till mej och jag får typ hjärtklappning och det var två andra som stod där för man fick rita en teckning osv till tomten och dom höll på skratta ihjäl sej... pinsaaaamt och mamma skratta typ i tio minuter.


vad har alla önskat sej i julklapp? :)

älsklingen!

ska se på topmodel nu!

/emmaaa


Kommentarer
Postat av: yasmine

ne men men olyckor inträffar ibland ..

nu ska jag på kina restaurang med mannen vi ska fira vår 2års dag krams

2008-12-22 @ 16:25:06
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0