LÖRDAG

heeeeeeey, har inte kunnat skriva på typ hut länge som helst hahah, jag har varit hos min farmor´&farfar och dom har icke en data så.. men nu är jag hos mamma och kan skriva:) HIHI HAHA HEHE,
jag kom iaf nyss hem från fotbollsträning har typ inte tränat på hur länge som helst menmen.. och cissi och malin dom lurade mejjjjjjjjjj
 
jag: vart är sara då?
cissi&malin: hon har ju slutat
jag: va? varför då?
cissi&malin : men hon skulle typ sattsa mer på bandy.
jag: men varöfr då? har mats slutat som tränare då?
cissi&malin: hah ja
jag: men när gjort dom de?
cissi&malin: de var ju länge sen, du har ju varit borta förlänge emma;p

och sen så när jag satt och pratade med martina=) så frågade jag vetu varför sara har slutat och hon ba nej hon har inte slutat och då berättade jag vad cissi&malin hade sagt sen kom rogger då frågade jag har sara slutat och mats sluatat som tränare? han ba nej har hon sagt det? och då berättade jag att cissi&malin hade sagt det men sen så sa jag dom kabskebara lurade mej och sen så frågade jag johanna när vi stod och bollade hon ba hahaha neju, och sen så sa jag till cissi&malin att dom lurade mej och då skratta dom, haha , ajaaaa nu vet jag atrt det inte är sant iaf::):))

sklan började ju iaf i onsdags vi hade vanliga lektioner som inte jag tyckte var nå kul men på frdagen hade vi teknik ist för musik men vi gjorde typ inget. oxå har vu bild ist för slöjd och jar HATAR och jag menar HATAR verkligen bild för jag suger på det.

ska spela spel på datan nu tror jag men skeiver kanske senare:)
/EMMMMMMMMMMMAAA

Kommentarer
Postat av: sara

hahahaha, det va undeligt! Lita inte på dom. ;)

2009-01-12 @ 17:59:57
URL: http://absolutesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0