söndag!

hallå världen! =)
om typ en timma ska jag fara och spela en till match men jag vet inte vilka vi för möta än, om vi  vinner går vi ju vidare i b typ men om vi förlorar så får vi inte spela mer, jag har serriöst träningesvärk i hela kroppen speciellt ryggen haha,. och jag har bara spelat TVÅ matcher. haha

nu är typ nästan alla snö borta oxå eller det äär lite kvar iaf men det är ju så kallt! så man vill bara att det ska bli sommar! haha jag vill det iaf:) men jag taggar hemavan sen=D hhaha fasst det är långt dit typ.
aja ska gå nu men bloggar efter matchen om jag har tid:)
/emma

Kommentarer
Postat av: MALIN

jahaa okej:)

ja det va liite cool;)

2009-01-04 @ 19:46:36
URL: http://maliiiinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0